Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

ΝΑ ΣΤΑΘΩ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ








Τις τελευταίες ώρες κυκλοφορεί στο διαδίκτυο το τραγούδι των Μπαλάφα- Ζερβάκη: «Θέλω να σταθώ στα πόδια μου»
Οι στίχοι του τραγουδιού περιγράφουν τι έχει συμβεί στους Έλληνες και τη χώρα τα τελευταία χρόνια και τι πρόκειται να συμβεί στο άμεσο μέλλον. Το τραγούδι συνοδεύεται από ένα δραματοποιημένο βίντεο-κλιπ ή καλύτερα μια μικρού μήκους ταινία που δείχνει την καρτερία  αλλά και την οργή που σιγοβράζει στη ψυχή των Ελλήνων για όλους αυτούς τους καραγκιόζηδες πολιτικάντηδες που νομίζουν ότι τρώμε σανό και δε καταλαβαίνουμε ότι έχουν παραδώσει τη κυριαρχία της χώρας και έχουν σκοτώσει κάθε προοπτική για μια καλύτερη ζωή  . Δείχνει ακόμα ότι έχουν ωριμάσει οι συνθήκες που θα μας κάνουν σύντομα, να σηκωθούμε στα πόδια μας και θα τους στείλουμε στο διάβολο.


Το βίντεο με το τραγούδι κυκλοφόρησε στο you tube στις 2 Σεπτέμβρη. Χθες το απόγευμα είχε 170.000 επισκέψεις. Σήμερα οι επισκέψεις πλησιάζουν το μισό εκατομμύριο. Το διαδίκτυο έχει πάρει φωτιά.





Η ώρα που θα σταθούμε στα πόδια μας και θα μπούμε στο χορό πλησιάζει με μεγάλη ταχύτητα.

Οι στίχοι του τραγουδιού :

Μοιάζω με βομβαρδισμένο τοπίο
με ένα στιχάκι που είναι μουτζουρωμένο
στης ζωής το τελευταίο θρανίο
και με πουλί ξενιτεμένο…
Έχω πείσμα και γερό το στομάχι
σαν το Παύλο με την κάλπικη λύρα
την αγάπη που έχω δώσει δε πήρα
έτσι το θέλησε η μοίρα….
Άντε να σταθώ στα πόδια μου
μετά από τόσα χτυπήματα
έχω ξεχάσει τα βήματα
μα δε με παίρνει να πω δε μπορώ
πρέπει να μπω στο χορό…
Μες το κόσμο μεγαλώνω τον άπονο
ποιος στ΄αλήθεια παίρνει αυτό που του αξίζει
δε το θέλω μα μου βγαίνει παράπονο
γιατί η ρόδα δε γυρίζει…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου